Klínáp log, stardate 47563.4

Mert jobb ötletem nincs, mint röhögni.

n. nap.
Érdekes dolgok ezek a kapcsolatok. Az egyik ablakkeret úgy tűnik beadta a válópert a fallal. Mondjuk, én is ezt tenném, ha én lennék az ablak. Vagy a fal... A másik ablakkeret? Azzal még nem vagyok olyan viszonyban, hogy ilyenekről beszégessünk.

n+1. nap
Régészeti ásatásaim során rátaláltam a Google Calendar elődjére, a Cetli 0.98, béta verzióra. Történelmi ereklye. Az egész családi históriát nyomon lehet követni. Ennyi erővel blogolhattak volna, most ki lehetne adni mint könyvet. Keménykötésűt, mert kemény dolgok*. "Hónap talákozni XY-al. Mekkérdezni tőle hogy ejti a nevét. Továbá szólni neki hogy bajok lesznek, sumákolni nem ilik".

n+2. nap
Végre megértem egy régi vicc poénját. Székely legény az apjával a mezőn. "Apám, nem látta az ingemet s a zoknimat?" "Nem láttam én, ídös fiam". Fél évre rá, tóparton: "Apám megfürödnék" "Menjél fiam". "Ídösapám, megvan az ing, itt volt a lájbi alatt...".
Hogy miért nincs régészeti oszkár...

n+3. nap
Leértem valami triászkori rétegig. Fa, gerendához szegezve. Ezek szerint ez volna az, amit az ősök "padló" néven ismertek. Well, how interesting... A fosszíliák érdekesek, a Smithsonian már érdeklődik utánuk.

n+4. nap
A takarítócsapatom elfáradt és megéhezett. Jól dolgoztak, úgyhogy kirándulást szerveztünk. Ki az udvarra, ott süt a nap. A felderítőcsapat jelzi: baj van a felső burkolattal, csoda, hogy áll. Egyikük tengerész, még hozzáteszi: ha ez hajó volna és fordítva állna, kanál vízben is elsüllyedne. Vállon veregetem: "Derék katona, irány a kamra".
Megkérdeztem a kéményt, hogy érzi magát. Azt mondja fáradt, ledőlne egy kicsit. A reuma ugyebár, meg csontritkulás...

n+5. nap
A kamra fedőnevű szupertitkos laboratórium már érdekesebb. A negyedik réteg törmelék alatt érdekes vegyületek. Az első látszólag nem marja a kagylót. Ez bíztató. A második érdekesen reagál az elsővel. Kevés hab, majd minden felbomlik. A harmadik már endoterm reakciót eredményez. A negyedik elszíneződést okoz, az ötödik már marónak bizonyul. Egy hatodik, ismeretlen esszencia mindent visszaállít eredeti állapotába. Ezt megúsztuk!

n+6. nap
Egy kartonborítású széfből előkerülnek a birodalom féltve őrzött titkai. A Top Secret felirat már lekopott, vagy úgy döntöttem, hogy nálam magasabb clearence levellel más úgysem rendelkezik. Rég volt, egy napja, ki emlékszik... Egyik papírról egy fekete sisakos alak hörög rám: "Luke, I am yo...". Ez nem sűrgős, ezzel még várunk a hatodik epizódig.

---tubikántinyúd---

* Kihagyhatahlan poén. Kéretik értékelni.

2 beszólás:

Névtelen írta...

Hát azért a penicilimlaboratórium kifejezés hiányzott :)

Névtelen írta...

Hát azért a penicilinlaboratórium kifejezés hiányzott egy kissé a log-ból captain :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger