Mi Chrome olekula


Amint megláttam a Google Chrome-ot a böngészőben, gondoltam, kipróbálom, mit dícsérnek annyira? Mi az, ami kissé felbőszítette a Mozilla és a Microsoft embereit?

Rákattintok (az állítólag bombabiztos Mozilla Firefox 3 alatt, mert az Internet Explorert kissé korruptnak találtam) és fél másodpercen belül egy olyan párbeszédablak ugrott fel, amit csak azt bánom, hogy nem örökítettem meg:

“Firefox.exe has encountered a problem and it needs to close. Please tell Microsoft about the problem.”

avagy

“A firefox.exe problémába ütközött és kénytelen leállni. Kérjük, értesítse a Microsoftot a problémáról.”

Nem sikerült megörökítenem, de tanúm van rá...

Egyébként állítólag ez is bombabiztos, nem sikerült lefagyasszák. Csak azt felejtették el, hogy manapság egy programnak nem kell lefagynia ahhoz, hogy leálljon. Ma például épp egy linkre kapcsolok, a Crome-ban vsz bekapcsolt egy szubrutin, megállapítja, hogy ennek bizony fagyás lesz a vége, és se szó, se beszéd leáll. Eltűnik a képernyőről, szerető bitjei megszűnnek kapcsolni.

Hát így könnyű, emberek! Problémamegoldás Google módra: inkább nem vágunk bele? Jó, hogy erre eddig még senki sem gondolt! De mégis... általánosan elterjedt a homo sapiens fajban... aha, már értem! Ezek szerint már az is tiszta, hogy miért maradt „open source”!

Legalább 2mp alatt be lehet indítani újra.

0 beszólás:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger