A világ ura

- Szóval te vagy a Világ Ura, te uralod a világot.
- Igyekszem nem uralni - mondta az öreg mosolyogva.
- De minden döntésednek óriási következményei vannak, sokmilliárd ember sorsa függ a te döntéseden, szerte az egész galaxisban!
- Emberek? Hol? Én csak titeket látlak. Lehet, hogy a többiek nem is léteznek. Én csak ebben a kis viskóban vagyok biztos, ebben sem egészen. Csak azt hiszem, hogy látom, csak azt hiszem, hogy hallak titeket. Végtére is, megeshet, hogy az egész csak az elmém szüleménye...
- De értsd meg, az Univerzum végtelen, és minden döntésed ennek a végtelennek az életét befolyásolja!!!
- Tévedsz. A szemeim és a füleim, ők az én univerzumom. És én csak az én univerzumomról döntök...

(Douglas Adams után szabadon, emlékezetből)

0 beszólás:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger