Asta la Vista!

Lassan elegem lett a Windows Vistából. Egyre lassabb és sokszor fél percet kell várni, hogy egy dokumentumot kinyisson. S mindezt egy giga memóriával...
Meg a kék képernyő. Lehet, hogy mindent beállít nekem a háttérben, sőt, még annál is többet, meg könnyű kezelni, meg minden, de váltottam. S a Vista repült, mindenestül.

Igaz, hogy megkínlódtam, amíg teljesen használhatóvá konfiguráltam az Ubuntut, de megérte. Kedves régi emlékeket hozott elő, amikor az installálást és konfigurálást a dos command lineról intéztem, csak annyiban volt más, hogy Linux alatt megy és teljesen olyan volt, mintha egy földönkívüli számítógép működését kellett volna megérteni. Viszont gyorsabban felfogtam, mint annak idején a dost. Amíg átverekedtem magam a videokártya installálástól kezdve a wirelessen keresztül a többi "apróságon" (de még azt hiszem, nincs vége), addig elég jól belejöttem. A skype installálás volt egy kicsit húzósabb, i386-ra készült programot kellett ráerőltetni egy amd64-re, valami bűvészmutatvány által, de találtam segítséget a neten, az ubuntu-fórumban.

Ami ugye egy hasznos dolog, tekintve az "ubuntu" szó jelentését: ez egy afrikai szó, ami azt jelenti kb, hogy "vagyok, de nem magam által, hanem a többiek által".

Azt hiszem, jobban tudok értékelni egy operációs rendszert, ha embereket látok mögötte és nem a multikat. Na meg, ha meg kell izzadjak, amig felkerül a gépre:))

0 beszólás:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger