Internet Explorer 8

Jaj, na, pedig megfogadtam, hogy nem paktálok le a mikorszafttal...
Letöltöttem az IE8-at, miután a hetesnek kb egy perc kellett hogy elinduljon, nem is tudtam, hol lehet az eszem. A Firefoxszal is lassúsági bajaim vannak, kell egy bő fél perc, ami felmegy egy percig, hogy legelőször beinduljon. Igen, be kell melegedjen, gondolom. Általában a Chrome-ot használom, mert villámgyorsan indul, minimalista, de tudja, amit tudnia kell, elég kézhezálló.
Mondjuk, kivéve az emailezést a yahoon. Ott nem tudok válaszolni, de levelet írni sem. Ezért át kell cammogjak a Firefoxba. Ha kicsit jobban elgondolkodom, talán már számomra is érthető, hogy miért vetmedtem erre a tesztre.
Mit mondjak? Hát nyeltem egy nagyot. Az IE8 ugyanolyan gyorsan indul, mint a Chrome, a böngészősáv ugyanúgy viselkedik, mint a Firefox 3-é, sőt, amikor már azt hittem, nem tud újat mutatni, nagy alázattal felajánlotta, hogy átveszi a beállításaimat a Firefoxból. Nézzeg, hogy tudja...
Van egypár elég hasznos kütyü benne. Amit a Firefoxban ilyen meg olyan Add-on-ok oldanak meg, az az IE8 esetében az ú.n. "Accelerator"-ok, amiket sajátos igények szerint lehet alakítani, csiszolgatni. Roppant praktikus például az, hogy ha kijelölök egy postacímet, megjelenik egy kék nyíl, onnan egy menü, hogy rá akarok keresni, el akarom küldeni emailben, meg akarom nézni a térképen (és igen, a térkép kiterjed az egész világra, nem csak a többmilliós városokra, mint a Google Map. Helyenként a felbontás is jobb.), vagy át akarom dobni a blogomra. Szóval cuccos.
Első használatra többé-kevésbé kézhezálló, de hát így voltam a Chrome-al is. Egyelőre megbízható.
És ha beválik, talán kigyógyít az Internetexplorer fóbiámból.

0 beszólás:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger