Amilyen szerencsém van

Király!

Amióta Londonban vagyok, másodszor esett meg velem teljesen véletlenül, hogy Vilmos herceget egész közelről láttam. Az első alkalom tavaly decemberben volt, a Kensington High Street-en járkáltam, amikor valaki nagyon ismerős jött velem szemben, a mobilját nézte éppen. Olyannyira meglepődtem, hogy hirtelen a név nem is jutott eszembe, csak az, hogy "ez vagy Harry, vagy Vilmos", aztán kis gondolkozás után letiszáztam, hogy ő az idősebbik volt.

Aztán ma, épp az előkelő Mayfair negyeden keresztül egy Starbucks kávézó ablakán keresztül pillantottam meg, szabott öltönyben volt, épp kávézott valakivel. Az ablaknál ült. 

Ha még lesz monarchia 20-30 év múlva, és ő lesz a király, akkor elmondhatom, hogy láttam, méghozzá kétszer is! 

Miért ne? Vannak, akik látták Elvist, ő is király volt.

0 beszólás:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger