Sárgolyó 2


Megesik az utóbbi időben, hogy jobban belekeveredek az életbe, mint amennyire fel vagyok készülve rá. Kiindulok abból, hogy próbáljak valami barátságos képet mutatni magamról, és tessék, két lépés és kész a mocsári szörny.

Tegnap egy csoport ministránssal elmentünk Ashfordba, az egy köpésre van Dovertől. Egy órával a rendezvény kezdete előtt érkeztünk meg, s az első, amit kézhez kaptunk, egy focilabda volt. Hogy mindenki a lehető legjobban bemelegítsen a délutáni meccsre, beálltam a kapuba... Elszámítottam magam egy kicsit, a labda sáros volt. Lassan meg már én is, habár ez nem volt olyan súlyos, mint egy hónapja, a paintball-fesztiválon, ahol aztán nyakig! 

Szerintem, ha így folytatjuk, könnyebben rám fognak ismerni, ha egyenesen sárosan jelenek meg köztük:))

0 beszólás:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger