A gondolatokról (II.) – költői kérdések

Most egy kis trükkel áttérek egy következő szintre. Einstein száz éve a speciális relativitáselméletről az általánosra áttérve hasonló trükkel élt. Feltételezek egy interakciót a mozgó rendszer és egy másik rendszer között.

Magyarul: mi van akkor, ha ugyanabba a felhőbe nem egy, hanem kettő, vagy –ne adj' Isten– több repülő megy bele?

A másik repülő megjelenése vajon arra készteti-e az első pilótáját, hogy a felhőt a másik produktumának tekintse?

Mennyiben befolyásolja a kondenzcsík észrevétele a felhő létezését?

Mennyiben befolyásolja a szavak értelmezése az igazi jelentés felfogását?

2 beszólás:

Névtelen írta...

Hűha, jól belebonyolódtál.
Nem kéne inkább ilyenkor füvet nyírni ilyenkor? Nekem az szokott beválni...

csikiati írta...

Én egyáltalán nem bonyolodtam bele, kikérem magamnak. Ez csak a kezdet.
A füvet már lenyírtam már.
Nekem más is...

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger