Jelentés

Szóval volt egy kis időm és benéztem a pokolba.

Tényleg nagy a bűz, nem is tudnám beazonosítani. A zaj is nagy volt, váltakozva elviselhetetlen csenddel.
A hőmérsékletről nem lehetett megállapítani, hogy nagyon forró, vagy nagyon hideg.
Amikor azon spekuláltam, hogy ha túl forró, akkor itt minden kvark-glüon plazma volna; s ha túl hideg, már rég nullponton volnánk és csak kvantumfluktuációk léteznének, azzal kellett szembesülnöm, hogy sajna nem így működik. A mi világunk is furcsa, de ez...

A fényről sem lehet pontosan megállapítani, hogy mi is akar lenni és mit is akar tenni. Nem is annyira fény volt, mint nehéz anyagi részecskék zápora.
A légnyomásról nem is beszélve. És még huzat is volt...

De: nem láttam senkit. A fedélzeti napló utolsó bejegyzése: "Felavatva: ...dátum...".
A napló vadiúj, én lehettem a második, aki kinyitotta.

Szétnéztem. Sehol senki. Sehol egy rejtett kamera.

Magamra néztem... és én sem voltam ott.

0 beszólás:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger